För företag med många anställda kan vi erbjuda fullt utrustade premiumkontor. Som vanligt hos CONVENDUM kan ni förvänta er fullt utrustade kontor. Servicen är av högsta kvalitet och varje vardag 8-17 finns personal på plats i receptionen.
Även om ni hyr ett större kontor, ett så kallat Big Office, har ni fortfarande ert medlemskap som grund. Och i medlemskapet ingår tillgång till alla coworking spaces, i både Sverige och Spanien. Kvalitet och premiumkänsla som lyfter ditt företag.
Varför hyra ett större kontor av CONVENDUM?
CONVENDUMs Big Office är en bra idé av flera olika anledningar. Här kan du läsa några av dem:
Lokalen följer företagets utveckling
Eftersom du får ett flexibelt hyresavtal kan du enkelt utöka eller minska kontorsytan vid behov. Vi vet att förutsättningar kan ändras snabbt, och är snabbfotade när det gäller att lösa dina utmaningar.
Ergonomiska lokaler och möbler
Våra kontor är utrustade med ergonomiska designmöbler. De är inte bara bekväma att sitta i, de håller också en hög internationell stilnivå.
Service utan att tänka
Du behöver inte längre tänka på service som att beställa kaffe eller boka städning. När du flyttar verksamheten till CONVENDUM får du njuta av förstklassig service. Receptionen är bemannad, frukosten serverad, posten blir hanterad, WiFi:t funkar, skrivaren fungerar också, tekniksupport finns på plats – ja allt som du kan kräva av ett modernt kontor.
Mötesrum och konferensrum
Förutom stora och toppmoderna kontorslokaler där det finns mötes- och konferensrum, har du även möjlighet att hyra in dig i något av våra konferenscenters. Funkar lika bra för telefonmöten som för större sammankomster.
Jobba dygnet runt (om du vill)
Vi vet att tiderna förändras och att kontorstider inte alltid är det självklara. Därför håller vi våra lokaler öppna dygnet runt. Receptionen är bemannad 8-17, men som medlem kan du när som helst komma in och jobba.
Jobba varifrån du vill
Även om du hyr ett specifikt Big Office hos CONVENDUM har du ändå tillgång till vårt nätverk av coworking spaces. Då kan du enkelt planera dina arbetsdagar utifrån vem du ska ha möte med eller var du ska efter jobbet. Vi har flera olika adresser runtom i Stockholm, i Göteborg och Palma de Mallorca.
Är du intresserad av att komma på en visning? Boka in dig redan idag. Eller kontakta oss om du vill ställa frågor. Vi berättar gärna mer om hur vi kan hjälpa dig och ditt företag.