Vad som ingår i vår tjänst
Vi ansvarar för fungerande IT och skrivare.
Vi tillhandahåller mat & dryck vid behov.
Vi hanterar alla sopor och sopsortering.
Vi ser till så att det alltid är städat på ert kontor, där vi under dagen går rundor för att plocka undan disk.
Vi ser till att det finns fungerande mötesteknik av hög kvalitet och skulle något inte funka finns vår personal på plats för att hjälpa er.
Vi ansvarar för säkerheten och för att hålla obehöriga ute ur era lokaler.
Vi underhåller era lokaler och ser till att eventuella reparationer ordnas.
Vår personal sköter er reception och tar emot era besökare med ett högklassigt bemötande.
Tillgång till CONVENDUMs enheter i Stockholm, Göteborg och Palma de Mallorca.
Vi ansvarar för att det alltid finns kontorsmaterial som exempelvis anteckningsblock, pennor och häftapparater tillgängliga.
Behöver vi ni hjälp att flytta från era lokaler kan vi hjälpa till med att ordna med flytten.
Vår personal på plats hanterar er inkommande och utgående post.
Vår personal på plats ser till så att era växter håller sig gröna och välmående.
Vår personal hjälper er med all er dokumenthantering.
SKAPA EN ATTRAKTIV ARBETSPLATS MED CONVENDUM
Hybridarbetet är här för att stanna. Därför behöver man kunna balansera behoven hos anställda både på plats och på distans. Samtidigt behöver du upprätthålla en konsekvent arbetsplatsupplevelse. Detta kräver flexibla lösningar.
När du väljer CONVENDUM som kontorsoperatör får du en unik lösning som underlättar arbetsdagen och skapar förutsättningar för en attraktiv arbetsplats.
Intresserad av att veta mer om CONVENDUMs Office Management-lösning på Klarnas huvudkontor? Läs mer i knappen här nedan.
ENKELHET
Att driva ett modernt kontor är komplext och kräver ett systematiskt tillvägagångssätt för förvaltningen.
När du använder Office Management från CONVENDUM kan du lämna över leverantörer och andra tjänster kopplade till kontoret till oss. Det förenklar för dig och sparar dig både tid och pengar.
PREMIUM SERVICE
Våra medarbetare ger er service i världsklass med fingertoppskänsla, vilket förbättrar arbetsplatsupplevelsen för såväl anställda som kunder.
En välskött och genomtänkt arbetsplats kan främja produktivitet, samarbete och medarbetarnas tillfredsställelse, vilket bidrar till att uppnå företagets affärsmål.
FLEXIBILITET
När du väljer CONVENDUM som kontorsoperatör får du och dina medarbetare tillgång till ett 20-tal coworking spaces – i både Sverige och i Spanien. Vi har lokaler i Stockholm, Göteborg och Palma de Mallorca.
Med våra över 1000 kontor och 200 mötes- och konferensrum, lounger och caféer får ni access till ett system av satellitkontor – det underlättar arbetsdagen för er och för era kunder.
CONVENDUMSTANDARD
Vi strävar efter att skapa framtidens arbetsplats. Genom att vara i framkant av de senaste trenderna och innovationerna inom kontorsmiljöer och service kan vi erbjuda enastående lösningar som innebär en service av högsta klass – de håller CONVENDUMs standard helt enkelt.
Vårt mål är att göra våra kundföretag mer framgångsrika och vi arbetar för att identifiera de bästa lösningarna för företagen och deras anställdas arbetsdag.
VÅRA MEDARBETARE
Allt börjar med det personliga mötet. Personalen i våra receptioner kommer att få dina kollegor och besökare att känna sig varmt välkomna. God kommunikation är viktigt för oss och både gamla och nya kontakter får samma bemötande i världsklass på väg in till ert kontor.
Våra dedikerade medarbetare representerar ert varumärke, välkomnar alla besökare och sköter om era lokaler så att allting fungerar.
UNDERLEVERANTÖRER
En del av de tjänster vi erbjuder utförs med hjälp av underleverantörer. Vi väljer våra leverantörer med omsorg och prioriterar kvalitet, pålitlighet och långsiktiga samarbeten
Vi tar ansvar för att samtliga tjänster vi erbjuder utförs enligt samma höga standard.
KONTAKTA OSS
Låt CONVENDUM bli din kompletta kontorspartner och upplev skillnaden av vår premiumservice. Kontakta oss idag för att ta ditt företags arbetsmiljö till en ny nivå.